Ja podeu escoltar el segon programa de ràdio de "El Mural"

Sumari del programa:

Entrevista a Antoni Miró que recentment ha sigut víctima de l’atac directe a l’escultura "Batalla d’Almansa. 1707" a Gandia. L’artista plàstic més internacional ens ha rebut al Mas de Sopalmo. Un autèntic museu que acull milers d’obres d’art. Amb Miró recordem també al seu amic de l’ ànima Ovidi Montllor.

Reportatge sobre els valors de l’educació durant la II República amb fragments del documental "Maestras de la República", guanyadora d’un Goya. Informem també de l’experiència que rememora el darrer viatge dels republicans valencians amb el vaixell Stanbrook.

La informació musical de l’estiu ve marcada pel Festival Feslloch de Benlloch els dies 10,11 i 12 de juliol. Raonem sobre aquesta proposta que ha arribat a la huitena edició, amb un dels seus coordinadors: Voro Golfe d’Escola Valenciana.

Tertúlia de xiquets amb cinc alumnes del CEIP Cervantes de València que exposen els problemes de l’escola, parlen de la llei Wert, mostren la germanor amb una escola d’Etiòpia, raonen sobre les Trobades d’Escoles en Valencià i ens dibuixen els valors del futur.

La filla del llaurador és Fani Grande que defensa el valencià davant les polítiques restrictives del govern valencià.

Entre contingut i contingut, refresquem alguns dels Premis Ovidi de la Música 2014. "Wegener" d’Hugo Mas i Arthur Caravan; "Dones i Dons" de Tomàs de los Santos i Borja Penalba; "Sis veus per al poeta" amb declaracions d’Eva Dénia i Sílvia Ampolla ( qui al final del programa ens canta una glosa improvisada); Novembre Elèctric amb el disc Intacte. També escoltem les veus dels periodistes musicals Eduardo Guillot i Carlos Pérez de Ciriza.

Espai web de EL MURAL

Escolta el programa complet i en podcasts